Charles Christenson

Charles Christenson, our beloved father, passed away peacefully January 17th, 2007. We created this blog in memory of our father and to share our memory of him with others. Please feel free to post comments, kind thoughts, and best wishes.

To Submit a kind thought or rememberance:
1.Send your rememberance in an email to: danpaul22.chuck@blogger.com
2. In the subject field type your name

(You can view a collection of photos about Chuck by clinking on the link, "Chuck's Photos")

Monday, March 28, 2016

Judge(评价)一个人,一个公司是不是优秀,不要看他是不是Harvard(哈佛大学)

1、面对客户找不到话说,怎么办?二次沟通应该聊些什么?
2、为什么我把所有资料都给客户了,他还说要考虑一下?
3、同一件事,客户不同的人告诉我不一样的要求,听谁的?
4、同一件事,客户同一个人告诉我两次的答案不一样,听哪次的?
5、推荐哪一种产品给客户好?最好的?稍好的?还是够用的?
4、为什么我按客户要求去做,他还是没有选择我们?
5、不同的客户,我应该如何应对?
6、忠诚的客户应该如何培养?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home