Charles Christenson

Charles Christenson, our beloved father, passed away peacefully January 17th, 2007. We created this blog in memory of our father and to share our memory of him with others. Please feel free to post comments, kind thoughts, and best wishes.

To Submit a kind thought or rememberance:
1.Send your rememberance in an email to: danpaul22.chuck@blogger.com
2. In the subject field type your name

(You can view a collection of photos about Chuck by clinking on the link, "Chuck's Photos")

Monday, December 26, 2022

并直言白思豪的預言是“不负责任的”。他还...

纽约市长白思豪周四(4月29日)宣布7月1日城市将全面重启。此番话当日遭到州长库默的嘲笑;后市长发言人又用"系列性骚扰者"来反击州长。


库默在纽约上州的新闻发布会上充满讽刺意味地说:"我想周一就重启,我想纽约市周二就开放,我想周三开放,我想水牛城周四就开放。"


然后他说,重启是需要"全州范围的管理系统"以及"科学数据"来支持的,并直言白思豪的预言是"不负责任的"。他还对白思豪多次要求他在性骚扰和疗养院丑闻中辞职一事说道:"问问纽约人民他们怎么想这个纽约市长的,我尊重他们的意见。"


针对库默的话,市长发言人内德哈特(bill neidhardt)对ny1的记者说:"我不在乎一个系列性骚扰者和侵犯者,以及一个掩盖疗养院成千上万死亡人数的人说什么。"


回到纽约市何时开放的问题,库默说,他是希望纽约比7月1日更早开放。


"没有人比我能更快地安全地重启。"他说,"我不会预测未来,但是你对我说,'7月1日',我希望比7月1日更早。"


纽约市本周新开了一家乐高旗舰店,带来全新的互动体验;纽约市经典的建筑,包括帝国大
╔═╤═╤═╤═╤═╤═╤═╤═╤═╤═╗ ║请★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ║ ║看★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ║ ║…★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ║ ║附★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ║ ║…★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ║ ║件★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ║ ║…★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ║ ╚═╧═╧═╧═╧═╧═╧═╧═╧═╧═╝

0 Comments:

Post a Comment

<< Home